Opis/etat/liczba godzin: specjalista ds. administracji, ¾ etatu (30h tygodniowo), praca od 01.06.2023r.
Wymagania:
Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunkowe) z posiadanym doświadczeniem na podobnym stanowisku. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych. Biegła obsługa komputera w obrębie edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, programów pocztowych. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, dokładność – umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność.
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
- Prowadzenie dziennika poczty przychodzącej i wychodzącej.
- Pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami.
- Przyjmowanie wniosków o przeprowadzenie badań i wniosków o wydanie opinii.
- Przygotowywanie wydruku pism wychodzących i opinii.
- Prowadzenie rejestru osób przyjętych w Poradni.
- Inne czynności służbowe zlecone przez dyrektora poradni w toku bieżącej pracy.
- Prowadzenie składnicy akt.
- Przestrzeganie zasad tajemnicy służbowej.
- Godziny pracy w tygodniu: według harmonogramu pracy.
Uwagi:
CV, list motywacyjny, kserokopie lub skan dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie.
Zgłoszenia prosimy kierować na adres
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 Poznań-Piątkowo
Os. B. Chrobrego 105
60-681 Poznań
e-mail: sekretariat@ppp4.pl
Terminy
Oferta ważna od: 2023-04-17
Oferta ważna do: 2023-05-19
Dane osobowe
Prosimy też o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (t.j. Dz. U. z 2015 r poz. 2135 ze zm.).